Blog
Hvad er semantisk targeting og hvordan virker det?
Forestil dig, at du læser en artikel om en brand der er opstået i København. Pludselig dukker en relevant annonce op for en smart brandalarmsløsning. Det er ikke tilfældigt – det er semantisk targeting.
Hvad er retargeting og hvordan virker det?
Ikke alle besøgende på din hjemmeside er klar til at handle med det samme. Nogle er blot nysgerrige, mens andre sammenligner muligheder eller overvejer deres beslutning.
Fordele ved Display annoncering - og hvorfor du bør bruge det
Du har måske lagt mærke til farverige reklamer, når du besøger forskellige hjemmesider – det er displayannoncering.
Hvorfor er viewability vigtigt?
Har du nogensinde spekuleret på, om dine digitale annoncer virkelig bliver set af potentielle kunder? Viewability kan give dig svaret.
Programmatisk native: Fremtiden for digital annoncering
I en tid, hvor digitale annoncer ofte bliver ignoreret, hvordan kan du sikre, at dine budskaber rent faktisk bliver set?
3 ting, du skal vide om CTR
Hvad er det egentlig? og hvordan ved man, hvornår en CTR er god? Det kommer vi nærmere på, i indlægget, hvor vi har to korte og en lidt længere om CTR.
Hvad er DCO?
78% af forbrugerne vil gerne have personaliserede reklamer og annoncer – og det kan de få, hvis du laver DCO annoncer.