Blog

Hvad er semantisk targeting og hvordan virker det?

Forestil dig, at du læser en artikel om en brand der er opstået i København. Pludselig dukker en relevant annonce op for en smart brandalarmsløsning. Det er ikke tilfældigt – det er semantisk targeting.

semanitsk-targeting
retargeting_full

Hvad er retargeting og hvordan virker det?

Ikke alle besøgende på din hjemmeside er klar til at handle med det samme. Nogle er blot nysgerrige, mens andre sammenligner muligheder eller overvejer deres beslutning.

Fordele ved Display annoncering - og hvorfor du bør bruge det

Du har måske lagt mærke til farverige reklamer, når du besøger forskellige hjemmesider – det er displayannoncering.

display-annoncering
viewability_vector

Hvorfor er viewability vigtigt?

Har du nogensinde spekuleret på, om dine digitale annoncer virkelig bliver set af potentielle kunder? Viewability kan give dig svaret.

Programmatisk native: Fremtiden for digital annoncering

I en tid, hvor digitale annoncer ofte bliver ignoreret, hvordan kan du sikre, at dine budskaber rent faktisk bliver set?

programmatic_native
Hvad er CTR og hvad er en god CTR?

3 ting, du skal vide om CTR

Hvad er det egentlig? og hvordan ved man, hvornår en CTR er god? Det kommer vi nærmere på, i indlægget, hvor vi har to korte og en lidt længere om CTR.

3 ting, du skal vide om CTR

Hvad er det egentlig? og hvordan ved man, hvornår en CTR er god? Det kommer vi nærmere på, i indlægget, hvor vi har to korte og en lidt længere om CTR.

Hvad er CTR og hvad er en god CTR?

Hvad er DCO?

78% af forbrugerne vil gerne have personaliserede reklamer og annoncer – og det kan de få, hvis du laver DCO annoncer.

DCO i banner annoncering og marketing

Få balance i jeres mediestrategi

5 tips til hvordan man skaber balance i mediestrategien.

Få balance i jeres mediestrategi

5 tips til hvordan man skaber balance i mediestrategien.